
Вас, напевно, здивують ці дослідження, та способи запоруки успіху вашого школяра. Перевірте, скільки з цього списку речей ви вже робите (і які ще мусите почати робити). Після напруженого дня, приготування обіду та вкладання дітей, борони Боже, якщо вивчення досліджень виховання дітей це не ваш перший спосіб відпочинку!
Прикро те, що ми не приділяємо належної уваги науці, яка може розповісти нам про виховання щасливих дітей-учнів. В інтересах розвитку батьків, ми зібрали вісім екстраординарних, та кілька парадоксальних знахідок про заохочення успіху дітей.
Хваліть роботу, а не дотепність
Не завжди позитивна підтримка буває позитивною. Численні дослідження показують, що діти, яких хвалять за їх працелюбність, краще справляються з проблемами критичного мислення, ніж ті, яких хвалять за здібності.
Ті, кого хвалять за їхні зусилля майже в три рази більше зосередженні на навчанні, а не просто щоб “виглядати розумними”.
Зведіть до мінімуму пропуски без поважної причини

Дослідження показали, що ви маєте зробити додаткові зусилля, щоб бути фізично присутнім у класі вашої дитини.
Відвідування класних зборів, які є одним із важливих факторів співпраці батьків зі школою, допомагають підвищенню їх педагогічної компетентності.
Також школа влаштовує заходи, орієнтовані на опанування батьками системою вмінь, потрібних для організації діяльності дитини вдома.
Використання телевізора як спосіб формування критичного мислення

Погляньмо правді в очі, сховати телевізор подалі від наших дітей, важливе досягнення, але дається воно непросто. Останні спостереження показують, що краще було б використовувати цю звичку для спрощення процесу навчання.
Спробуйте вимикати звук під час реклами та поставте просте запитання дитині, під час перегляду. Наприклад, “Що тут відбувалось? Що ти думаєш про це?” Ці питання навчають дітей бути хорошими співрозмовниками та мати ефективне критичне мислення.
Не бійтеся складної лексики
Деякі батьки припускають, що заради уникнення плутанини в спілкуванні з дітьми вони повинні використовувати прості слова. Але нові вивчення свідчать, що ми страшенно недооцінюємо їх розумові здібності.
Виявилось, що діти, чиї батьки використовували складні формулювання, мали значно вищий IQ, аніж діти, чиї батьки навіть не підозрюють, що мозок дитини придатний для сприймання “хитромудрої” думки.
Насолоджуйтесь природою

Єднання з природою це не просто хороші культурно-оздоровчі заходи. Природнє довкілля збільшує здорове почуття власної гідності людини та зменшує стрес. Це два важливих фактори у підготовці розуму до накопичення знань.
Одне дослідження показало, що знаходження на природі полегшує симптоми Синдромому дефіциту уваги або СДУГ. Коли одна група дітей, з таким синдромом, проводила свій вільний час у приміщені, а інша на зовні, то у дітей з другої групи симптомів СДУГ спостерігалося менше.
Розумна дитина, зазвичай, це дитина, що читає
Процес читання для дітей життєво необхідний. Не слід недооцінювати важливість доступу дитини до великої кількості книг.
Дитина, яка зростає в середовищі книголюбів (де домашня бібліотека налічує принаймні 50 дитячих книжок) відзначається значно вищими оцінками в математиці та читанню, ніж діти в яких читання є менш доступним.
Займайтесь тілом та пробудіть розум
Взаємозв’язки тіла та мозку, поки ще, не повністю вивчені, але дослідження в цій сфері показують, що дитячі здібності до навчання нерозривно пов’язані з фізичною життєздатністю.
Якось, у Канаді, студенти з 33 шкіл брали участь у програмі під назвою “Жива школа”. Експеримент було спрямовано на підвищення фізичної активності школярів до 20 хвилин в день, та поліпшення системи шкільного харчування.
За два наступні роки, в цілому, оцінки, учасників програми, зросли на 18%. У третіх класах, лише з читання, оцінки злетіли на 50%. Даний освітній проект свідчить про те, що іноді ігрові види спорту сприяють на успіхи у навчанні, однаковою, якщо не більшою мірою, ніж додаткові заняття після уроків.
Дитяча праця з більш високою метою

Вивчення показали, що діти всіх вікових груп, які виконують будь-які хатні обов’язки, набувають цінні навички, які вони зможуть застосовувати до шкільного навчання.
Так, діти у віці двох років, які виконували домашню роботу, на кшталт парування шкарпеток або витирання за собою розливів від напоїв, мали більш успішний освітній досвід та досягнення.
Запрошуємо Вас до Школи дитячий садок “Кияночка” та Центру всебічного розвитку дитини “Кияночка” на ” Липинках”.