Основні упущення викладачів при навчанні дошкільнят. Школа садок Кияночка

Дитинство – це найкраща пора для будь-якої дитини, адже майже вся увага батьків приділяється їй одній. Але всьому рано чи пізно приходить кінець і настає час йти до школи. Але тут виникає запитання: “Чи варто якось готувати свою дитину до школи, чи можливо пустити все на самоплив і нехай буде як буде?”. Однозначної відповіді на це питання немає, але більшість сучасних батьків все ж таки схиляються до 1-го варіанту.


Сьогодні є дуже велика кількість закладів дошкільного розвитку дитини. Та як з усього різноманіття вибрати той самий, якому довірити найдорожче – свою дитину? В такому пошуку доречно виявити основні принципи різних методик розвитку, які використовують подібні центри.

Наприклад, якщо ви виберете дитячий садок “Кияночка”, то дитина зможе там отримати наступні якості та навички:

  • мотивацію до навчання;
  • здатність концентруватися;
  • самостійність;
  • відповідальність;
  • організованість;
  • дисциплінованість
Основні упущення викладачів при навчанні дошкільнят. Школа садок Кияночка

Все це досягається правильною організацією середовища, де у вільному доступі лежать матеріали, розсортовані по зонам:

  • 1. розвитку рухової активності;
  • 2. розвитку дрібної і великої моторики;
  • 3. сенсорних відчуттів;
  • 4. мовного розвитку;
  • 5. творчості;
  • 6. набуття практичних навичок самостійності.

Ці речі стимулюють дитину до саморозвитку. Виключається будь-яких авторитарний тиск на особистість, що формується, та вітається вільне, самостійне та активне самовираження. З цього можна зробити висновок, що методики, які використовуються у центрах підготовки дійте, грають дуже важливу роль у розвитку дошкільнят.

Яскравими прикладами таких методик є:

  1. Вальдорфська система виховання підростаючого покоління, яка одночасно викликає у дітей інтерес до академічних предметів і забезпечує отримає художньо-практичних навичок.
  2. Методика Нікітіних, яка забезпечує дітям розвиток: рішучості, логічних висновків (в програмі багато логічних ігор і головоломок), загартування (в програму включені фізичні вправи на підготовку організму до екстремального холоду).
Основні рекомендації при вихованні дошкільнят

Багато викладачів, блискуче справляються зі своїми обов’язками, навчаючи школярів або підлітків, але деякі панічно бояться і тому відмовляються займатися з дошкільнятами. Цей факт можна пояснити досить таки вагомими аргументами: навчання дошкільнят дуже трепетна річ, яка містить набагато більше нюансів ніж заняття, наприклад, зі школярами. Говорячі про прорахунки які допускають викладачі, займаючись з дітьми від 3 до 6 років мовою:

Основні рекомендації при вихованні дошкільнят. Школа сад Кияночка
  • 1. По-перше, багато викладачів, в пошуках підходу до своїх учнів, втрачають той момент, коли хід уроку, де вони є лідерами, перетворюється на маніпуляцію, де командувати починають діти. А все тому, що діти відчувають слабинку дорослого, їм не потрібно багато часу для того, щоб використовувати це в своїх інтересах. Отже – ставимося з розумінням, шукаємо підхід, але без панібратства та маніпуляцій.
  • 2. По-друге, не слід вимагати занадто багато чого: перед вами маленька дитина, а не магістрант. Відчуваючи, що вчитель нею незадоволений, дитина в більшості випадків починає замикатися в собі, і результат отримуємо ще гірший. Важливо хвалити дитину, а коли щось не виходить – підказати їй вихід, і вона відчує сили щоб рухатися далі.
  • 3. По-третє, не варто перевантажувати дітей. Коли обсяг навантаження недостатній, у дітей виробляється звичка працювати впівсили. Але коли обсяг дуже великий, то бажання займатися пропаде зовсім – працюй не працюй, а кінця та краю не видно. Адже ми самі часом відчуваємо такі почуття, чи не так?

Таким чином, слідуючи таким простим порадам, вчитель знаходить підхід до дитини, і зможе проводити заняття так, щоб задоволеними залишилися обидві сторони!

Запрошуємо всіх охочих до навчання у Школу садочок “Кияночка”.