Прем`єра балетна вистава «Попелюшка»


Театр Молодий балет Києва, балетна вистава «Попелюшка»

ПРЕС-РЕЛІЗ
Прем`єра балетна вистава «Попелюшка»

10 червня 2018 року
14.00 та 19.00
Національна опера України імені Тараса Шевченка

(вул. Володимирська 50)

10 червня на сцені Національної опери України Ви зможете побачити балетну виставу «Попелюшка» у виконанні артистів театру «Молодий балет Києва».
Це казка, історія про Попелюшку чудову дівчину, яка проживає непросте життя. Автор змальовує також просту, скромну, лагідну, добру Попелюшку, яка не цурається жодної роботи, не вибаглива, не пам’ятає образ і завжди готова допомогти іншим.

Тож, ця казка навчає розпізнавати й цінити справжні цінності. Вчить бути добрими та щирими, незлобливими та працьовитими.
Саме у таку дівчину міг закохатися молодий принц. Адже насправді вона вразила його не розкішною сукнею, не золотою каретою, і навіть не красою обличчя. Її краса — справжня, внутрішня.

Свято відбудеться за підтримки Марини Порошенко.

Балетмейстер-постановник АНІКО РЕХВІАШВІЛІ, народна артистка України
Балетмейстер- репетитор ЄВГЕН КАЙГОРОДОВ, народний артист України

Художні керівники – заслужені працівники культури України ГАЛИНА та ДМИТРО КАЙГОРОДОВИ

Контакти: 01030, м. Київ, вул. Володимирська, 57
тел. +38 (044) 234-61-55, 097-279-29-99; 099-500-19-25
kyano4ka@gmail.com, www.balletkiev.com


Особливості учнів початкової школи


Особливості учнів початкової школи. Школа садок Кияночка

Для багатьох батьків справжнім випробуванням є час, коли їх дитина має йти до школи в перший клас.
Адже всім відомо, що далеко не всі діти можуть відразу адаптуватися до шкільного ритму.

Щоб допомогти батькам і дітям безболісно пройти цей етап, співробітник дитячого садочка “Кияночка” розповість нам про особливості світогляду учнів початкової школи.


Діти молодшого віку почуваються комфортно в ритмах життя, в його ритуальності та повтореннях

Першокласники живуть у справжньому часі, тут і зараз. Вони відчувають потік часу в ритмах дня, тижня та року, та ніяк не пов’язують з часом абстрактні символи стрілок годинника. Почуття порядку та незалежності закріплюється в них узгодженими схемами шкільного розкладу.

(більше…)

Чи готова моя дитина йти до школи?


Чи готова моя дитина йти до школи? Школа садок Кияночка

Сьогодні можна зустріти дуже багато точок зору щодо того, коли саме дитина має йти до школи:

  • Хтось думає, що чим раніше дитина потрапить до 1-го класу, тим краще. Мовляв не варто втрачати такий дорогоцінний час, нехай вчиться;
  • Хтось сумнівається в тому, чи потрібно чим можна раніше віддавати дитину в початкову школу, вкорочуючи тим самим безтурботне дитинство;
  • А хтось взагалі не має своєї думки з цього питання, і, як результат, щоразу кидаються від 1-го до іншого «табору».
(більше…)

Першокласники: які вони?


Першокласники: які вони? Інтелектуальна Незалежність

У перші шість років життя діти піддаються величезним змінам. Їм доводиться докладати не аби яких зусиль, щоб досягти цілей у розвитку фізичної самостійності. Протягом наступних шести років життя дитини фізично стає більш стабільнішим, та під цією стійкою поверхнею є потужна рушійна сила, що веде її до інтелектуальної незалежності.

(більше…)

Як виховати дитину, з твердим характером


Частина 2 Як виховати дитину, з твердим характером?

Якщо ви хочете виростити дитину, яка б горіла бажанням виконувати нові завдання та не боятись перешкод, не хваліть її за те, що вона така розумна. Це може перешкодити у неї вияву інтересу спробувати щось складніше через страх, що у разі невдачі, розкриється, що вона не така вже і розумна.

Хваліть сам процес

Винахід професора психології Стенфорда Керол Дьюк: нова психологія успіху показує нам, що коли дітей хвалять за інтелект або таланти, вони обминають проблеми та стають менш стійкими перед труднощами.

(більше…)

Як виховати дитину, з бажанням до знань


Частина 1 Як виховати дитину, з бажанням до знань?

Наполегливість та стабільність, сьогодні, є пекучою темою серед дослідників у сфері освіти, тож це не без причин є актуальною темою. Постійність у процесі навчання критично важлива складова, як для успіху в школі, так і за її межами.

Як вдосконалити ці властивості у вашої дитини? Рішучий, старанний, наполегливий, завзятий – ми використовуємо ці прикметники, щоб описати олімпійських чемпіонів, переможців шкільних олімпіад, підприємців, та власне історії успіху різних людей.

А чи можна сказати це про вашу дитину?

(більше…)

На що очікувати вашій дитині в першому класі?


На що очікувати вашій дитині в першому класі?

Все хороше рано чи пізно закінчується.

Так “безтурботне життя”, яке пропонує дитячий садок для дитини, неминуче перетікає в “трудові будні”, які несе з собою перший клас. Перехід від дошкільного, “ігрового” дитинства, до шкільного, “навчального” – це дуже непростий і багатоступінчастий процес.

Успіхи дитини в шкільному житті залежать від великого числа факторів:

  • загального розумового розвитку;
  • рівня пізнавальної активності;
  • вміння зберігати і підтримувати навчальну діяльність;
  • свідомо підпорядковувати свої дії правилу;
  • пропонованому вчителем;
  • приймати систему нових вимог і норм поведінки;
  • уміння зберігати і підтримувати необхідний рівень уваги;
  • володіння розвиненою слухово-мовною і зоровою пам’яттю;
  • і досить високим темпом діяльності.
(більше…)

Залучення сім’ї в процес освіти в ранньому дитинстві


Залучення сім'ї в процес освіти в ранньому дитинстві

Ще років 10-20 тому спостерігалась тенденція, коли батьки майже свідомо перекладали функцію виховання і підготовки своїх дітей на дитячий садок. З точки зору сучасної педагогіки це не є вірним шляхом, а завдання ДНЗ – не замінити батьків на певний час (в буквальному сенсі – з 8:00 до 18:00), а залучити їх до навчального процесу.

Період адаптації

З народження і до певного віку дитина перебуває у тісному колі родини, в першу чергу – батька і матері. На цьому етапі саме на них покладається завдання виховання малюка, розвитку його психофізіологічних навичок. Очевидно, що все це відбувається з огляду на власні погляди і переконання. Проте, є кілька чинників, які роблять цей процес недостатнім для забезпечення повноцінного розвитку: (більше…)

Дитячий садок: за і проти


Дитячий садок: за і проти

Наша держава, хоч і є незалежною вже понад чверть століття, проте її суспільство все ще живе традиціями, які протягом багатьох десятиліть вкорінювались владою минулою. Зокрема, не буде помилкою сказати, що більшість із нас бачить життя власне, своїх дітей і онуків підпорядкованим певній системній “драбині”. Інакше кажучи, кожен має пройти певні, наперед визначені, щаблі розвитку (дитячий садок, школу, ВУЗ) перш ніж влаштуватись на добре оплачувану роботу з перспективами. Насправді ж все далеке від ідеалу, та й сама система одним допомагає, а інших, навпаки, калічить. Саме тому кожен з батьків, які однозначно вважають себе найбільш відповідальними з поміж усіх інших, повинні зробити перший вибір, який повпливає на майбутнє дитини, ще в її ранньому віці. Полягає ця дилема в тому, віддавати малечу в дитячий садочок чи ні, в якому віці це робити (якщо все ж робити) і якому типу ДНЗ віддати перевагу.

(більше…)

Весняний Зорепад


Весняний Зорепад

ВІТАЄМО КОЛЕКТИВ «КИЯНОЧКА»
З II місцем в конкурсі-фестивалі ВЕСНЯНИЙ ЗОРЕПАД

Під керівництвом викладача Дорошенко Ганни Олександрівни в конкурсі брали участь Талабіра Євгенія, Дорошенко Софія, Таранюк Дарина, Мокренко Олена, Політикіна Віра, Головащенко Ніка, солістки: Бурлака Яна та Кузина Марина.
Дорошенко Ганна Олександрівна – артистка балету Нац.ансамбля ім.П.Вірського, увійшла в сорок найкращих танцюристів України телепроекта «Танцюють всі -6», викладач сучасного танцю в Київському хореографічному коледжі «Кияночка», викладацький стаж понад 15 років.

Про своїх вихованців Ганна розповідає:
– “Моим воспитанницам от 7 до 13 лет, они только начинают постигать танец, как жест, как слово, как предложение, как целую историю, которую им еще предстоит рассказать Вам. Они учатся слышать, понимать, передавать эмоции зрителю, пропуская через себя, вкладывая частичку своего внутреннего Мира. Наша победа это результат долгого и упорного труда моих учениц над собой. И это только начало…”